The Single Best Strategy To Use For دستگاه تصفیه آب زینود

Wiki Article

دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس بدترین آب حتی آب دریا را به سالم ترین آب آشامیدنی تبدیل می کنند. در حین انجام این کار، فرآیند تصفیه آب را با فیلتر کردن کامل بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام می دهد. همانطور که مشخص است به دلیل آلودگی طبیعت، صنعتی شدن، پسماندهای صنعتی، افزایش آفت کش ها در کشاورزی، زیرساخت های قدیمی آب و تاسیسات قدیمی در کشور، آبی که از شیرهای ما جاری می شود، قابل شرب نیست و حتی با استانداردهای آب خانگی مطابقت ندارد. ساختمان های ما فیلترهای تصفیه ابتدا ورودی ساختمان که از شبکه اصلی یا چاه شما می آید را از پیش فیلترها عبور داده و با فیلتر نصب شده آنها را از ذرات جامد و آلودگی تصفیه می کنند و با فیلترهای کربنی باقی مانده مواد شوینده و بوی آن را از آب خارج می کنند.

آب قلیایی باعث کاهش وزن نیز می شود. از آن جایی که بسیاری از غذاهای مصرفی ما سرخ کردنی و دارای اسید های زیادی می باشد بدن را بیش از حد اسیدی خواهد کرد. برای خنثی کردن این مقدار اسید، سلول های چربی بیشتری نیاز است.

یکی از نشانه های خرابی مخزن دستگاه تصفیه آب افت فشار آب خروجی از دستگاه می‌باشد. اگر فیلترهای دستگاه را در زمان مناسب تعویض کرده باشید ولی فشار آب خروجی کم شده باشد، لازم است تا مخزن دستگاه را بررسی کنید.

مدل دستگاه (اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون یا فیلتراسیون ماوراء بنفش)

تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برخی از موارد بدین شرح هستند:

 دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان 

هر لوازم خانگی نیاز به سرویس و نگهداری خاص خود دارد. دستگاه تصفیه آب هم دارای فیلترهای مصرفی میباشند که پس از اشباع شدن نیاز به تعویض پیدا خواهند نمود و شرکت تصفیه آسا پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به شما خدمات پس از فروش مادام العمر هم ارائه مینماید.

فیلتر شماره چهار ممبران بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی، سطح سختی آب را کاهش داده و املاح بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی را حذف می‌کند. فیلتر تصفیه آب مرحله پنجم و ششم نیز به همان صورت که در مدل RO8_O2PLUS ذکر کردیم بو و طعم و رنگ آب را بهبود بخشیده و املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان را به آب اضافه می‌نماید.

رسوبات بزرگتر از پنج میکرون در آب آشامیدنی اکثرا با چشم غیر مسلح قابل دیدن هستند و در کتری جرم میگیرند.

با توجه با بالا تر بودن قیمت دستگاه های تصفیه تولید هیوندای و مشکل بودن تغییر سلیقه اکثر مشتریان ایرانی که تاکنون از فیلتر ها و دستگاه های بی کیفیت چینی و تایوانی استفاده می کردند ، ولی ما سلامتی مشتری را فدای سود تجارت خود نخواهیم کرد و رضایت مندی مشتری ، اعتبار برای ما خواهد بود و معتقدیم که مشتری فهیم ایرانی ، به راحتی می تواند کالای با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهد.))

این دستگاه با فیلتر ممبران در مرحله چهارم با حذف املاح و نمک ها، سختی آب را کاهش می دهد و آب را شیرین کرده و در بهتر شدن مزه و بوی آب بسیار موثر است. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به حفظ مواد معدنی موجود در آب اشاره کرد که توسط فیلتر مینرال این check here کار انجام می شود تا سختی آب تنظیم و خواص معدنی آن حفظ شود.

در این بازه زمانی، دستگاه شما به هر مشکلی بر بخورد توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا نمایندگی انحصاری مینروا، در محل شما بررسی و قطعات به مشکل خورده تعویض رایگان می‌شوند.

برای تهیه دستگاه تصفیه آب با کیفیت و قیمت مناسب از کجا باید تهیه کنیم؟

فیلتر مینرال آن در مرحله ششم املاح معدنی مفید را به آب اضافه می کند تا آب خواص خود را حفظ کند. فیلتر قلیایی در مرحله هفتم خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و در نهایت فیلتر اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن آب باعث شادابی و سر زندگی بدن می شود.

Report this wiki page